Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 70 Human Female Mage (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Nealile
Gäst




70 Human Female Mage (Approved) Empty
InläggRubrik: 70 Human Female Mage (Approved)   70 Human Female Mage (Approved) Emptyons maj 14, 2008 10:06 pm

Char namn: Nealile
Klass: Mage
Spec: 2/47/12
Irl namn: Erik
Ålder: 23
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? 20 Mbit stabil linje
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja har mic
Hur länge har du spelat: Spilt siden WOW kom ut. Har levlet 2 mages. Begynte som Horde Mage på Grim Batol i Ephorate, deretter Hi Goat, deretter The Legacy på Mazrigos. Drepte Kel'Thuzad 3 i verden Smile Horde mage har jeg ca 130 days played, Alliance mage har jeg 34 days.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 34 days
Vilken raidingerfarenhet du har: Full Kara, Full Gruul, Lurker Below i SSC, Void Reaver i TK, Magtheridon
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Liker best Lurker i SSC, siden den er så intens og man må følge med. Ellers liker jeg best Thaddius i Naxxramas :p
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

(PS: Kan være den er fortsatt frost speccet på armory, men det er fordi jeg har pvp'et. Har respeccet Fire nå)
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Vært med i Ephorate(Grim Batol Horde), Hi Goat(Grim Batol Horde), The Legacy(Mazrigos Horde)
Gief Epix(Grim Batol Alliance), and now Disorder. Just because Gief Epix was disbanded. Im just in Disorder to have someone to talk to Smile

Varför lämnar du din guild: For å få mer erfaring og oppleve god progress igjen. Jeg har vært en hardcore raider før, og vil bli igjen.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Fordi dere har hatt god progress, og det ser ut som dere virkelig vil. Og jeg har en irl venn der.
Har du någon referens i Knights of Glory: Valerii

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g: Ja det har jeg ingen problemer med. Gjør nesten alle dailies hver dag og er enchanter med mange gode recipies.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg kan bidra med god fokus og masse skills som mage. Har som sagt levlet 2 mager
og vært i en av de mest hardcore guildene i verden, The Legacy på Mazrigos. Og jeg har litt skills med Movie Making så kan lage videoer for guilden Smile

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:
Ja det skal ikke vært noe problem. Er sykemeldt og kommer mest sannsynlig til å være sykemeldt ganske lenge. Så kan spille 24/7 dersom det er ønsket.

Håper på et raskt og positivt svar!

Mvh
Erik a.k.a. Nealile
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

70 Human Female Mage (Approved) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   70 Human Female Mage (Approved) Emptyons maj 14, 2008 11:22 pm

Vi ser dig gärna i guilden. Whisper en officer för en inv
Till överst på sidan Gå ner
 
70 Human Female Mage (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Svensk - Human - Mage ( Approved )
» Themagics human mage (declined)
» 80 Human priest (approved)
» 70 Human Warlock ( Approved )
» Zuggzor Mage ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: