Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Royaaldinho - protwarrior ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Royaldin
Gäst




Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty
InläggRubrik: Royaaldinho - protwarrior ( Declined )   Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Emptyfre jul 11, 2008 12:45 pm

Ansökan:

Char namn: Royaaldinho
Klass: Warrior
Spec: Protection
Irl namn: roy alexander uggla
Ålder:19
Vilket land är du ifrån: norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? ja, og pc..

Har du en mikrofon (för Ventrilo)? tilgang til alle og har mikrofon

Hur länge har du spelat: siden wow beta

Hur länge har du spelat på denna karaktär: 30 days, jeg har 3 level 70 så har mye på de også.

Vilken raidingerfarenhet du har: ssc: 4/5 trys på lady vashj, TK, 4/5 har inte prøvd meg på siste bossen.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: hele karazhan

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY: får inte til link til armory her sorry. den vil ikke vises


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: SSS,Freefall,Valhalla PREBC. Order of the white tiger, disorder, empathy in TBC

Varför lämnar du din guild: fordi guild lederen i empathy er en idiot. sikkert hørt om han som de fleste andre har.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: høres ut som en spennende guild. og dem raider på de dagene jeg kan raide på..

Har du någon referens i Knights of Glory: akaspeedy, spillte SM med han på level 40 i prebc. med min prest: Forbidden han husker vell det:)

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? er alchmist på priesten min np Smile

Hur farmar du g: daily x3 characters Very Happy

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jeg håper jeg kan bidra med mye, jeg har hvertfall planer om å gjøre mitt beste å få progress i guilden:) jeg gjør ikke noe av wipes trys på bosser:)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty
InläggRubrik: :)   Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Emptyfre jul 11, 2008 1:06 pm

Haha ja deg huske eg sjef:) hehe.. En virkelig hyggelig og activ person:) Skal sjekke litt med mine andre officer, så snakkas vi:)

Akaspeedy
Hunter Class Leader
Till överst på sidan Gå ner
royaldin
Gäst




Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty
InläggRubrik: Sv: Royaaldinho - protwarrior ( Declined )   Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Emptyfre jul 11, 2008 1:25 pm

takk for det akaspeedy!Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty
InläggRubrik: Sv: Royaaldinho - protwarrior ( Declined )   Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Emptyfre jul 11, 2008 5:19 pm

Till överst på sidan Gå ner
royaldin
Gäst




Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty
InläggRubrik: trinkat   Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Emptyfre jul 11, 2008 5:22 pm

battlemaster trinket shouldnt be there, i have trinket from moroes there.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty
InläggRubrik: Sv: Royaaldinho - protwarrior ( Declined )   Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Emptymån jul 21, 2008 2:13 pm

Hej Royaaldinho

Vi många aktiva tanks i guilden just nu. Så tyvär så kan du inte få någon trial spot. Men tack för din apply och lycka till i letandet efter en guild.


/Äppelskrutt
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty
InläggRubrik: Sv: Royaaldinho - protwarrior ( Declined )   Royaaldinho - protwarrior   ( Declined  ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Royaaldinho - protwarrior ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)
» 70 NE rogue ( Declined )
» balance dps ( Declined )
» 70 warlock ( Declined )
» Brblol DK dps/OT ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: