Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ensamma Rattmuff ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Ensamma Rattmuff ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Ensamma Rattmuff ( Declined )   Ensamma Rattmuff ( Declined ) Emptymån jul 14, 2008 8:36 pm

Rubrik: Ensamma Rattmuff Today at 6:19 pm
Rubrikraden : Rattmuff Rogue

Ansökan:

Char namn Rattmuff
Klass Rogue
Spec Subtlety
Irl namn Sebastian
Ålder 17
Vilket land är du ifrån Sverige Very Happy

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
aa riktigt jävla bra e den inget lag och aldrig dc! Smile

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Ofc jag har Smile

Hur länge har du spelat
Typ 1 ½ år

Hur länge har du spelat på denna karaktär
Typ 23 dagar 16 timmar o 4 min ^^

Vilken raidingerfarenhet du har?
Nja jag e kanske ingen världsmästare men jag har börjat bli mkt bra på alla raid o försöker göra allt för att inget ska bli fel Smile

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför?
hmm eftersom jag inte har radat så väldigt mkt så vet jag faktiskt inte men Magtheridon e väl rätt cool o rolig Smile

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare?
Är inte med i någon guild nu för tillfället men jag lämnade min förra för att de aldrig raidade o de ee precis det som jag vill nu när jag börjar få bättre gear för varge dag typ.

Varför lämnar du din guild?
Lämnar ingen guild nu

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory?
För att jag tycker om att snacka med de som förstår sitt eget språk så det är mkt trevligt om man kan raida med dem Smile

Har du någon referens i Knights of Glory?
Nae faktiskt inte Men Azkum har hjälpt mig en hel del med denna Aply'n xD

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Självklart! mig kan man lita på Very Happy

Hur farmar du g?
Daily quests o mobs etc som alla andra typ Smile

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress?
Ja jag gör kanske inte jätte stor skillnad men kan ju försöka fixa så att det blir det Smile

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Ja det kan jag!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ensamma Rattmuff ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ensamma Rattmuff ( Declined )   Ensamma Rattmuff ( Declined ) Emptymån jul 14, 2008 8:39 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ensamma Rattmuff ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ensamma Rattmuff ( Declined )   Ensamma Rattmuff ( Declined ) Emptyfre jul 18, 2008 2:28 pm

Inte för va Taskig eller så men som jag vet det behöver du bättre gear och så får du ta bort din pvp gear och ersätta den för vi är en PVE guild , och så behöver du mer hit rating, det är de jag märker iallafall, Men jag är inte Rouge CL det är Zups Very Happy , Bara Kommenterar de jag tycker han ska för bättra:P
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ensamma Rattmuff ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ensamma Rattmuff ( Declined )   Ensamma Rattmuff ( Declined ) Emptytor jul 31, 2008 7:31 pm

Du skal ha meget med bedre gear om du skal joine oss.. Så beklager. jobb med ditt gear
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ensamma Rattmuff ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ensamma Rattmuff ( Declined )   Ensamma Rattmuff ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ensamma Rattmuff ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ensamma Rattmuff ( Declined )
» Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)
» Application ( Declined )
» re-rolle DK ( Declined )
» Shaman, Zta (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: