Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kniven -
Gäst




Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Empty
InläggRubrik: Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined)   Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Emptytor okt 09, 2008 8:40 pm

Char namn : Kniven

Klass : Mage

Spec : Lige nu 48/13/0. Pom pyro til pvp. Men er normalt 2/48/11 eller sådan Smile

Irl namn : Anders


Ålder : 15


Vilket land är du ifrån : Danmark

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp) ? Ikke rigtig, jeg havde nogen problemer med mit internet for nogen dage siden, men det er væk fordi vi lige har fået nyt internet Smile

Har du en mikrofon (för Ventrilo) ? Ja

Hur länge har du spelat : Accunt lavet 16 June 06 16:19 CEST

Hur länge har du spelat på denna karaktär : 65 dage og 10 timer Smile

Vilken raidingerfarenhet du har :

Karazhan : 9/9

Grull : 2/2 (Som magetank også Smile

Maggy : 1/1

SSC : 5/6

TK : 4/4

Mh : 2/5

Bt : Ingen

SWP : Kun trash Razz

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför : The Wizard of Oz. Fordi jeg skal bare Bruge Scorch/fireball på Strawman, det er meget sjov. Al'ar er også en meget sjov og udfordrene kamp.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY :
SÅ meget SPelldmg har jeg ikke, Men det er som sagt fordi jeg er Pom PYro.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare : Jeg var først med i Impulsion. Impulsion raidede til Kael'thas og Vasj. Den Disbandede fordi der ikke var nok til at raide .Cliché(Min yndlings Guild) den kom også så langt men prøvede dog både på Kael og Vasj. Vi var også i MH(2/5) Jeg var ikke med ved Vasj men jeg var med til at prøve på Kael. Cliché disbandede også fordi der ikke var nok der raidede. De fleste flyttede til Indigo, jeg kom ikke med fordi jeg holdte en pause på WoW lige der.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory : Jeg vil gerne nå at raide lidt mer TBC inden WOTLK, fordi når WOTLK kommer bliver det nytteløst at raide det. Jeg vil også have nogleflere In game skandanaviske venner. Håber selvfølgelig også på noget T6 og imba Epics Very Happy

Har du någon referens i Knights of Glory :
Jeg har selvfølgelig snakket med nogen fra guilden, men jeg har ikke rigtig nogen derfra på min buddy list.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Jeg skal nok få skaffet nok penge til Alle raids.

Hur farmar du g : Dailys. Og kan også godt finde på at farme Primals i Skald eller et andet sted.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress : Jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at brænde fjener ned, jeg vil gøre hvad jeg kan som DPS.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jeg kan iværtfald komme til mindst 2 raids om ugen Very Happy Jeg var vandt til at tage 3-4 da jeg var i Cliché.

Jeg håber i kan li min Apply. Jeg har gjort mit bedste for at give et godt intryk, og jeg håber i for det rette billede af hvem jeg er.
____________________________________________________________________________________________________

Kniven : Level 70 mage on Grim Batol. 375/375 Tailoring and Enchanting. Alt: Fakepeace Warrior tank with crap gear.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined)   Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Emptyfre okt 10, 2008 12:41 am

Takk for at du har apply'a til Knights of Glory!

Når du apply'er så vill jeg gjærne at du sørger for at armory har PVE gearet ditt og ikke PVP... det gjør jobben min lettere Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined)   Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Emptymån okt 13, 2008 7:14 pm

Declined
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined)   Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tailoring 375. Enchanting 375 (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)
» 70 NE rogue ( Declined )
» balance dps ( Declined )
» 70 warlock ( Declined )
» Brblol DK dps/OT ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: