Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Death knight ansökan. (Approved)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Luznegra
Gäst




Death knight ansökan. (Approved) Empty
InläggRubrik: Death knight ansökan. (Approved)   Death knight ansökan. (Approved) Emptytis okt 13, 2009 5:00 pm

Chararcter info
Character name: Luznegra
Class: Death knight.
Race: Gnome.
Main-Specc: Frost, dual wield.
Off-Specc: Blood, tank.
Proffesions: Mining (450/450) Herbalism 2 (450/450)


In Real Life - Info
Name: Emil
Age: 16
Country: Sverige.
What do you do on dailys basis (Job/School)? jobbar mon-ons och går i skolan tors-fre

In game - Info
How long have you been playing WoW? Började ett år efter det kom ut.
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Gjorde min death knight samma kväll som Wotlk kom ut.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Spelade warrior pre tbc - Atrax på Draenor, mage tbc Megapie på Silvermoon och har en 80 paladin alt på denna server som heter luzlol.

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Warhammer online, Age of conan, testade eve och massa F2p spel.

What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Jag körde mc,zg,aq20 och trash i aq 40
TBC: Då körde jag , Kz, Ssc/Tk , BT och trash i SWP
WOTLK: Dödat allt förutom Yogg-saron PGA guild problem. Blandannat folk som inte kom till raids under sommaren och sedan så va vi inte överens om vi skulle gå Yogg eller lämna honom bakom och fokusera på TOC.

Do you have a favorite fight? Onyxia på 60
Is there a fight you really dislike? har ingen direkt "hat boss" men bossar som segar på sig som Dark'tharon keep sista bossen. Den gillar jag absolut inte.

Guild - related
Which guilds have you been in? Jag har varit I kingsize. Horde guild på Magtheridon
Why did you leave your former guilds? Vi clearade allt pre ulduar sen kom sommaren och vi dog sakta mer och mer, Men jag gillar aldrig att get upp så jag stannade i flera månader och försökte göra guilden levande men efter sommaren så hade nytt folk förstört guildens reputation på servern och jag bestämde mig att gå alliance för det va det jag spelade innan WOTLK och jag saknade det extremt mycket.
What happend in your last guild? Hoppas det var okej att jag förklarade det i "Why did you leave your former guild".


Why are you applying to Knights of Glory? Eftersom jag är ny på servern så har jag inte mycket koll på Guilder. Men jag har vandrat runt lite i dalaran, ironforge etc och försökt leta efter någon som jag kan fråga om guilder på den här server. Jag fick samma svar hela tiden "Balance och The symbol" men eftersom dom inte rekryterar Death knights så fick jag leta vidare. Sen så sa en vän som jag "träffat" på den här servern att Knights of the glory ska vara en stabil raiding guild så jag bestämde mig för att göra ett försök.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jag har mycket "Over all" raid experience så jag har oftast koll på många i raiden och på nya bossar brukar jag va snabb med lösningar, jag har också mycket kunskap om min klass har spelat den nonstopp sen releaase och jag gillar den like mycket nu som då.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Självklart.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Tveksam på denna. Självklart skulle jag göra det, men förhoppningsvis efter en accepterad "member" plats.

Do you have any references in Knights of Glory? Känner kanske 3 st på den här server så nej tyvär.

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 Utan problem.
Thursday: 19:00 to 23:00 Utan problem.
Monday - 19:00 to 23:00 Utan problem.


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Jag har haft Flaskor och mat + repair pengar med mig till raids sen jag började med Molten core 3-4 år sen. Så det är inga problem alls.

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? När jag hjälpte till att recruita folk till Kingsize så hade jag precis samma fråga på våra application template, och svaret är ett starkt Ja. Jag är Progress kåt och för mig är progress det viktigaste i spelet.


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ja.
Do you have a microphone? Ja,
Is you ISP connection stabile? Ja.
Which addons do you use? Innan jag flyttade så använde jag en helt moddad UI. Men efter jag testate original igen så stannade jag så,

Men jag använder Bigwigs och Eventalert som "main" addons.


Ledsen om det är någon felstavning är inte van alls att skriva ansökningar till guilder på Svenska.
Till överst på sidan Gå ner
Sunzhine
Members
Sunzhine


Antal inlägg : 46
Registreringsdatum : 09-03-03
Ort : Helsingborg

Death knight ansökan. (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight ansökan. (Approved)   Death knight ansökan. (Approved) Emptytis okt 13, 2009 5:44 pm

Tycker det här ser jättebra ut! Vi har för närvarande ingen frost dps i guilden så det gör det ännu bättre.

Du visar engagemang via din pre-guild history och det verkar som att du verkligen vill bidra.

Gearet ser idealt ut i mina ögon. Kan dock inte så mycket om duel wield frost talents/gear pga aldrig kört det, men jag är säker på att du kan din sak. Enchants och sockets är även maxade.

Tummen upp!
Till överst på sidan Gå ner
Twalec
Members
Twalec


Antal inlägg : 88
Registreringsdatum : 08-03-23
Ålder : 43
Ort : Ängelholm

Death knight ansökan. (Approved) Empty
InläggRubrik: Luznegra   Death knight ansökan. (Approved) Emptytor okt 15, 2009 9:42 pm

Kollat över din gear lite och ser bra ut vad beträffar gear, gems och enchants.
Tycker det ser bra ut överlag. Du får en invite av mig så får du en trial spot för att
bevisa att du håller måttet cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://knightsofglory.eu
Sponsored content





Death knight ansökan. (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Death knight ansökan. (Approved)   Death knight ansökan. (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Death knight ansökan. (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» DPS Death Knight ( Approved )
» 80 Death Knight, DPS. (Approved)
» Death Knight Apply (approved)
» Draenai - Death Knight Tank - Application ( Approved )
» Pluppeen - Death knight dps

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: