Char namn : Nashi
Klass : Warrior
Spec : atm PvP. Speccer enten Arms PvE eller Fury PvE hvis jeg kommer inn litt avhengi av hva dere vil ha
Irl namn : Robert
Ålder : 20
Vilket land är du ifrån : Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? : Internett og PCen min funker fint
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? : Har mikrofon og alle versjoner av VT og TS
Hur länge har du spelat : Siden det kom
Hur länge har du spelat på denna karaktär : 256 days played. 28 exalted factions ^^
Vilken raidingerfarenhet du har : Pretbc til 4H, TBC til Vashj&Kael'thas
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför : Baron Geddon Bombs var gøy ^^ Patchwerk var gøy pga trengte ikke bry seg no om threat ;p så syntes jeg egentlig Opera event i KZ var litt artig i starten
Er ikke 100% sikker på hvilken specc eller gear den viser siden jeg bytter rimelig ofte. PvE DPS gear stats er som følger:
Arms: 2128 AP, 97 Hit, 44 expertise, 35% crit, 336 ArP
Fury: 2210 AP, 165 Hit, 44 Expertise, 32% crit, 168 ArP, 21 haste.
Kan bytte litt rundt på trinkets for mer AP, Crit eller Hit.
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: er i Riders on the Storm atm. Har vært i Royal Blood, Gief Epix, Lunatic Asylum og Whatever.
Varför lämnar du din guild: Vil raide igjen
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Dere raider og er på et nivå som passer greit til mitt gear
Har du någon referens i Knights of Glory: Har ikke helt oversikt over hvem som er i guildet, men har nok spilt med noen derifra som forhåpentligvis har noe positivt å si
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? : Har alchemist alt med elixir mastery så det tror jeg skal gå fint..
Hur farmar du g : Mining, Daily Quests, heroics.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress : Har mye erfaring innen Raids, 5&10mans, PvP med nesten alle classes og specs, så forhåpentligvis så har jeg noen nyttige innspill til optimisering av raidDPS,TPS og Healing ;p
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? : atm så har jeg ferie så kan raide fra morgen til kveld vær dag
Gearet mitt er litt utdatert atm, jobber med å få ny offhand og shoulders. Spiller fortiden litt på alten min Sryoom så hvis dere har noen spørsmål så er jeg enten online på den eller Nashi