Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )   Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Emptytis jul 08, 2008 9:50 pm

Char namn: Latexgeorg.

Klass: Dwarf Warrior.

Spec: Protection 8/5/48 ikke atm, men det er det jeg kommer til å være.

Irl namn: Stian Smørsting.

Ålder: 18 år.

Vilket land är du ifrån: Jeg er fra Norge.

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Jeg har en veldig stabil linje, får en sjelden gang DC, men det er som oftest når det er server lagg eller lignende.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?: Ja jeg har mikrofon. Snakker daglig på ventrilo, og har alle de viktige versjonene.

Hur länge har du spelat: Jeg har spillt i 2 år.

Hur länge har du spelat på denna karaktär: har nesten spillt 66 dager, og 45 dager på lvl 70.

Vilken raidingerfarenhet du har: Fikk ikke raidet stort pre-tbc, et par bosser i ZG, og noen i MC. TBC har jeg: Karazhan clear. Gruul's Lair Clear, Magtheridon's Lair clear, SSC 4/6 men vet hvordan hele Leo fighten går. TK 2/4 (void og Solarian), MH første bossen. Og Black Temple 1/9 Shade of Akama. Har også 4/6 ZA.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:
Den roligsta er vel kanskje hydross:) jeg har en god del Frost resistance gear til han. Den Tuffaste er vel Shade of Akama, som tank, jeg plukket opp adds, og det var veldig hektisk, men gøy. Nightbane husker jeg også som et regnt helvete:P

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY: [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Latexgeorg] er pvp specc atm, så noen av statsa øker når jeg speccer prot.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Jeg er med i Indigo nå, og tidligere guilder jeg har vært med i er Peccavi, Freefall. Jeg har også vært med i Knights of Glory, men jeg leavet for å hjelpe noen Irl venner i FreeFall.

Varför lämnar du din guild: Jeg leaver min guild fordi jeg trives ikke, og fordi jeg savner en guild hvor jeg kan prate norsk i.. Det plager meg ikke å prate engelsk, men jeg liker bedre norsk:) Og jeg føler meg ikke så veldig velkommen i guildet.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Jeg vil bli medlem i KOG fordi jeg savner å raide med dere, jeg var der en liten periode som sagt, og jeg angrer på at jeg leavet.. Jeg liker også svensker^^ hehe, de er koselige mennesker! Og jeg vil ha en guild som fokuserer på SSC, TK og MH, ikke som stresser med å ta alt, men vil ha litt gøy også.

Har du någon referens i Knights of Glory: Jeg kjenner ingen så veldig godt, men kjenner igjen navn fra jeg var med.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g:
Ja, jeg kan godt legge ut så mye gull i uken, jeg kommer alltid forberedt til raids med pots, flasks ol. Jeg farmer g ved å grinde primals.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg kommer ikke til å hjelpe dere alene, hele guilden hjelper hverandre, men jeg kommer til å tanke det som trengs!


Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
I sommer kan jeg raide alle dager, men begynner på jobb 23.00 og 22.00 på onsdag og torsdag, avogtil onsdag!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Akaspeedy   Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Emptytis jul 08, 2008 11:41 pm

Vil anbefal han her i guilden. Sykt hyggelige og skilla person:) + han kan tanke Hydross lett:) han har frost\nature ress gear. Så håper du kommer inn. Skal snakke me di andre officerne i guilden.


Akaspeedy
Hunter Class Leader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )   Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Emptytor jul 10, 2008 7:52 pm

Tusen takk Speedy:D
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )   Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Emptylör jul 12, 2008 5:36 pm

Du får ta å linka ditt Tank speckup så ja får se..
Låter bra att Aka gillar dej.. Very Happy
Add me to friends.. så vi får prata lite.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )   Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Emptymån jul 14, 2008 12:17 am

Vore riktigt nice med en till Protwarr. Nu när jag är den ända i nuläget. Så sätt han på trial om du tycker det ser bra ut Azkum Wink

/Äppelskrutt
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )   Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Emptymån jul 14, 2008 12:23 am

SÅ.. klart för Trial ^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )   Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Prot Warrior (Approved)
» Overtid Warrior 70
» Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )
» Banos Prot/DPS warrior (Declined)
» Prot paladin ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: