Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Banos Prot/DPS warrior (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Banos
Gäst




Banos Prot/DPS warrior (Declined) Empty
InläggRubrik: Banos Prot/DPS warrior (Declined)   Banos Prot/DPS warrior (Declined) Emptylör jun 14, 2008 4:18 pm

Banos

Human Warrior

Spec: Etter guild ønske.
Er meget god tank, men liker godt å spille dps.

Håvard heter jeg og er fra Norge
Jeg sitter på stabil nettlinje fra Nextgentel, har god mikrofon og behagelig stemme Very Happy

Jeg har spilt wow siden beta, jeg har sett alle encounters i spillet utenom Sunwell.
Har byttet fokus fra min forrige karakter, Holy Priest til denne warrioren som jeg trives godt med.

Jeg hater archimonde fighten, er altid noen som ikke gjør jobben sin. Elsker illidan fighten, den er fint designet og meget spennende

Jeg spiller alltid mitt beste og er opptatt av å ligge på topp.



Var i Riders on The Storm, men der har ledelsen nå takket for seg og gått over til AoC

Jeg har masse med gull og min prest er herbalist/alchemy+cooking så jeg har ingen problemer med mats til raid.

Jeg er en stabil og dyktig spiller. jeg vet hva jeg driver med og er en god lagspiller. Jeg får jobben gjort og skuffer aldri. Jeg er en trygg og sikker spiller som dere kan stole på Smile
Till överst på sidan Gå ner
Banos
Gäst




Banos Prot/DPS warrior (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Banos Prot/DPS warrior (Declined)   Banos Prot/DPS warrior (Declined) Emptylör jun 14, 2008 4:24 pm

Gearet er ikke det beste for øyeblikket, men jeg veier opp godt med erfaring og dyktighet.
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

Banos Prot/DPS warrior (Declined) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   Banos Prot/DPS warrior (Declined) Emptysön jun 15, 2008 9:26 am

Just nu har du dps gear på dig på armory, så jag kollar senare

Vi kör inte Kara, Gruul, Maggy längre, så du kommer inte få någon hjälp att geara upp din char. Kara körs endast ibland om någon vill ha badges.

Därför söker vi eventuellt en prot warrior som redan är klar för att OT i TK, SSC och MH

Kolla minimum requirements inlägget så ser du vad vi söker. Ligger du strax under så är ju din erfarenhet avgörande
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

Banos Prot/DPS warrior (Declined) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   Banos Prot/DPS warrior (Declined) Emptysön jun 22, 2008 9:54 am

Slutligen kunde jag se dig på armory. Tyvärr så ligger du lite för långt under våra minimikrav.

1. Om jag skulle rekommendera dig att göra något, så är det att gemma om allt till stamina gems. Socket bonus är ofta inte värt så mycket. Det skulle ge dig 48 mer i stamina
2. Skaffa ett Darkmoon faire card (51 stamina) och kör mgt hc för tanking trinketen där. Det skulle ge dig 108 mer i stamina
3. Kör hc mech för tanking svärdet från sista bossen.
4. Köp Slikk's Cloak of Placation (eller vad den nu heter) för badges
5. Slutligen lägg ench all din gear

När du har gjort det så får du gärna lägga in en apply igen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Banos Prot/DPS warrior (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Banos Prot/DPS warrior (Declined)   Banos Prot/DPS warrior (Declined) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Banos Prot/DPS warrior (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )
» Overtid Warrior 70
» Prot Warrior (Approved)
» Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )
» Kaw - warrior 70 (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: