Char namn: Kaw
Klass: Warrior
Spec: Prot.
Irl namn : Ingen komentar
Ålder: 16
Vilket land är du ifrån
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Bror te Gullerot, så er i samme tilkobling.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Aye
Hur länge har du spelat : Snart 3 år.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 66days ++
Vilken raidingerfarenhet du har: ALL ( ikke Illidan + Sunwell)
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför : :S
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Grim+Batol&n=Kaw
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: The Peoples Champ, Hyperborea.
Varför lämnar du din guild ?
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Vill bli med i en norsk guild, siden jeg har aldri vert borti en norsk guild, og jeg vill gjære gjøre mere ssc og tk en det jeg har gjort.
Har du någon referens i Knights of Glory: Gullerot irl bror, Yuffy- pvp partner på mainen.
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? : aye. g is no problemo
Hur farmar du g? Skulle du likt å vist.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: En person som har mange idear, og som har lyst å raide, det e mitt mål i selve wow, pve.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: Aye det kan jeg,
Noge annet?:
Jeg er prot, og jeg har pleid å være fury, men har spilt det prot over 2 uker. og jeg begynner å finne en måte for å holde oppi 800-1,1k TPS (Threat per seconds)
så lenge mobsa hitter på meg.
Jeg har spilt prest når det gjelder BT og Hyjal og shizzle, så nå må jeg lære hvordan det er å være tanker for a change =). Har BS på warrioren, trenger bare mats for NR gear, altså SSC.
jeg kjenner regler som dere har, siden Gullerot e bror mi etc, og jeg syntes dere har en bra progres! noe som passer for meg =).
Jeg er online på wow hvær dag, så kontakt om det e noe.