Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )   Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Emptymån maj 19, 2008 7:08 am

Char namn: Kaw
Klass: Warrior
Spec: Prot.
Irl namn : Ingen komentar
Ålder: 16
Vilket land är du ifrån

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Bror te Gullerot, så er i samme tilkobling.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Aye

Hur länge har du spelat : Snart 3 år.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 66days ++
Vilken raidingerfarenhet du har: ALL ( ikke Illidan + Sunwell)
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför : :S
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Grim+Batol&n=Kaw

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: The Peoples Champ, Hyperborea.
Varför lämnar du din guild ?
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Vill bli med i en norsk guild, siden jeg har aldri vert borti en norsk guild, og jeg vill gjære gjøre mere ssc og tk en det jeg har gjort.
Har du någon referens i Knights of Glory: Gullerot irl bror, Yuffy- pvp partner på mainen.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? : aye. g is no problemo
Hur farmar du g? Skulle du likt å vist.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: En person som har mange idear, og som har lyst å raide, det e mitt mål i selve wow, pve.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: Aye det kan jeg,

Noge annet?:
Jeg er prot, og jeg har pleid å være fury, men har spilt det prot over 2 uker. og jeg begynner å finne en måte for å holde oppi 800-1,1k TPS (Threat per seconds)
så lenge mobsa hitter på meg.
Jeg har spilt prest når det gjelder BT og Hyjal og shizzle, så nå må jeg lære hvordan det er å være tanker for a change =). Har BS på warrioren, trenger bare mats for NR gear, altså SSC.

jeg kjenner regler som dere har, siden Gullerot e bror mi etc, og jeg syntes dere har en bra progres! noe som passer for meg =).
Jeg er online på wow hvær dag, så kontakt om det e noe.
Till överst på sidan Gå ner
Gulleort
Gäst




Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )   Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Emptytis maj 20, 2008 4:37 pm

l2p nuub
Till överst på sidan Gå ner
Fnips
Gäst




Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )   Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Emptytis maj 20, 2008 5:02 pm

lol Jonas
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Rambo   Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Emptytor maj 22, 2008 5:41 pm

Tyvärr.. men nu så ser det ut såhär . Att vi har tillräkligt med warriors både i dps och tanks så tyvärr så säger vi nej till dig. Men skulle det vissa att vi behöver mer warriors så kontaktar jag dig tack för din ansökan
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )   Warrior, Prot, Kaw. ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Banos Prot/DPS warrior (Declined)
» Overtid Warrior 70
» Prot Warrior (Approved)
» Latexgeorg 70 prot warrior. ( Approved )
» Kaw - warrior 70 (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: