Char namn: Kriss
Klass: Paladin
Spec: Prot (Kan specce om til hva som helst)
Irl namn: Kristoffer
Ålder: 23
Vilket land är du ifrån: Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja
Hur länge har du spelat: Siden tidenes begyndelse...
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Ifra bejyndelsen... har forsatt alt mitt gamle tier gear for bevis
Vilken raidingerfarenhet du har:
MC = Clear
BWL = Clear
ZG = Clear
Naxx 40 = Wipa som faen...
Kara = Clear
Mag/grull = Clear
SSC = Lurker
TK = inngangen
MH = førstebossen
BT/Sunwell = wat?
Naxx 10 = Cleared
Naxx 25 = Spider wing Cleared
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Heigan The Unclean er nok den tøffeste fighten jeg vet om, mye movement, elsker fighten.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Var med i Semper Fortius, men vi merga med Praetorians.
Varför lämnar du din guild: Ble for mye drama blant de 2 guildene så jeg quita den...
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: En av mine beste irl kompiser er i guilden, Lunaz
Har du någon referens i Knights of Glory:
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Det skal ikke være noe problem
Hur farmar du g? Miner ofc, selv om snarveien til rikdom lokker ganske kraftig til tider. Sry, im a sinner...
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg er alltid blid og kan holde på langt utover natta, jeg er alltid prepared. Jeg var MT i Semper Fortius og maintanka hele instancen.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? ja, og mye mer....
Med vennlig hilsen Kristoffer
Håper å høre ifra dere ingame