Char namn: Royality
Klass: Warrior
Spec: MS atm, men får jeg joine respeccer jeg til fury
Irl namn: Roy
Ålder: 16
Vilket land är du ifrån: Norge/Sverige
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Ja
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?: Ja
Hur länge har du spelat: fra første dagen wow kom ut
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Begynte å levle denne når tbc kom ut, har spillt på denne helt siden det
Vilken raidingerfarenhet du har: Har clearet alt helt til hyjal
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Hmm vet ikke helt
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: er med i FAIL (venneguild), men var med i Panphobia og Echo i den tid
,
Varför lämnar du din guild: Vel jeg ble vel litt for avhengig når det gjaldt wow, raidet vel alle dager i uken
så trenge en liten pause.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Vel, jeg vil joine en guild som kan raide og vise progress men alikevel ha det kjekkt
Har du någon referens i Knights of Glory: nope
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?: mhm
Hur farmar du g: Motes, boosts, u name it!
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?, Jeg kan være med på alle raidsa og kan stille opp med god dps, godt humør og klar med pots, flask etc