Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tooken, fury warrior :) ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tooken
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptyfre sep 25, 2009 4:36 pm

Chararcter info
Character name:Tooken
Class: Warrior
Race:Dwarf
Main-Specc: Fury
Off-Specc: Tank
Proffesions: Profession 1 Jewelcrafting/450) Profession 2 Blacksmith/400)


In Real Life - Info
Name: Jimmy
Age:18
Country: Sverige
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jag går sista året på gymnasiet

In game - Info
How long have you been playing WoW? Jag har spelat sedan betan Smile
How long have you been playing your main - character? Den här har spelat i något halv år, när Wow, släpptes körde jag mage ( /played? And when did you create this character?)
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? har bra en alt priest på den här servern, nehija heter den.

Have you been playing some other MMO's? jag har spelat, age of conan, sen diablo 2 (Yverland wants to know)


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow:Här han jag bara köra upp till början av naxx.
TBC:Här tog jag det lite mera lugnt, vi trog ihop 10 personer som vi kände irl och båda i samma stad, och försökte starta en egen guild, vi hade karazhan på farm, men när vi försökte gå längre, faila vi, så vi nöjde oss med karazhan Smile Detta var dock på min mage, den heter tonny
WOTLK: Här har jag tagit 25 toc, ulduar, 25, 10 utan yogg och alagon, sedan hela naxx 10 och 25 så klart.

Do you have a favorite fight? Ja, alla fighter som man få stå still på gillar jag, det gör det enkelt för oss warriors Smile
Is there a fight you really dislike? De flesta fighter man måste springa runt på, blir lite svårare att dpsa då, med tanke på min rage Smile

Guild - related
Which guilds have you been in? Jag har varit i ett gäng gubbar och jag är förtillfället i sulfuras gaming, men har inga problem att lämna
Why did you leave your former guilds? Guilderna dog, helt enkelt, sluta raida.
What happend in your last guild? Dem sluta raida. Jag är i den nu bara för att ha några att snacka med, men som sakt har inga problem att lämna


Why are you applying to Knights of Glory? Jag letar efter ett raiding guild som raidar helt enkelt. Blir lite lång traget, när man kommer till raids och inte alla kommer och det blir raid off.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory?Ja, jag kan säga att jag anmäler mig och kalendern, och då kommer jag vara där, sedan kommer jag alltid göra mitt bästa. (How can you contribute?)
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Ja, sjävklart
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Ja självklart.

Do you have any references in Knights of Glory? nej tyvärr inte.

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend? Jag kan raida allihop:)
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory? Jag har både pengar, flask, mat för att raida. och kommer aldrig utan!


Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? ja, inga problem för mig


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ja.
Do you have a microphone? Ja, och jag vågar använda min Smile
Is you ISP connection stabile? Den är bra.
Which addons do you use?Det vanliga, deadly boss mode, recount osv
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptyfre sep 25, 2009 7:19 pm

Har gått igjennom. Armory er litt bugga så fikk ikke sett alle itemene dine. Men du må skaffe deg shoulder enchant så jeg.

Ellers ser det ganske greit ut

Grei nok XP egentlig.


Hvordan er tanking gearet ditt? Vet du applyer som dps, men Kog trenger tanks også atm. Så hadde vært greit å vite om du var potensiell offtank eller noe Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptylör sep 26, 2009 11:28 am

Hei Smile

Shoulder Enchant - SOH! ASAP

Resten ser greit ut utifra den erfaring jeg har med warriors Razz


MEN som Yver sier, vi trenger tanks :p


//Allram
Till överst på sidan Gå ner
Tooken
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptysön sep 27, 2009 6:56 pm

Jaha okej, nae tänkte bara göra en apply för att warrior dps var öppen, och mitt tanking är rätt så kasst, tror det inte är ens för ulduar 10 kvalite. Hehe, jo shoulder enchanten, har jag haft tanke på att skaffa, men va fan, den quest serien är så jobbig efter man har gjort den ett par gånger. Hah, men ändå är det ett Nej, så tackar jag för mig! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptymån sep 28, 2009 12:44 am

Vi har ikke sagt nei. Vi har søkenaden din oppe som dps ofc, men når du skrev offspec tank så lurte jeg på hvor bra det var.

Tenkt viss det er 1 tank short til en 10 man gruppe eller noe. Det er greit å liksom vite Smile


Personelig har jeg skaffet gearet til det på alten min, siden det forekommer 10 mans i guilden som trenger ting vi ikke har så alt for mange av Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tooken
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptymån sep 28, 2009 9:43 am

Okej, Men säg till om ni vill se mitt gear som tank ingame Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tooken
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptyons sep 30, 2009 7:33 pm

Nå, Hur gör vi? är det declined eller inte ? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tooken
Gäst




Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptytor okt 01, 2009 6:33 pm

Bump pirat
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Emptysön okt 04, 2009 4:56 pm

Hej

Först ursäkta för att de har tagit lång tid för att få svar. Men Vi har kommit fram till att du får en trial spot hos oss.
Ditt gear är över minimum och du är hitcapped och allt du behöver vara. Men ett krav har vi. DU har inge shoudler enchant.
Det vill vi att du jobbar på under din trial period hos oss.

Sons Of Hodir questerna är en pain in the ass men lätt värt det.

Kommer ta kontakt med dig ingame. Annars kan du bara /w en annan officer för inv.


Välkommen till KoG

_______________________________

//Muqer Paladin class officer
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Tooken, fury warrior :) ( Approved )   Tooken, fury warrior :)  ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tooken, fury warrior :) ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» fury warrior apply ( Approved )
» Royality - Fury Warrior (Approved)
» Apply, Meretricis, Fury warrior. ( Approved )
» Fury warrior making applicaiton ( Approved )
» Fury Warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: