Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Apply, Meretricis, Fury warrior. ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Meretric
Gäst




Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Apply, Meretricis, Fury warrior. ( Approved )   Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Emptylör okt 03, 2009 11:41 pm

Chararcter info
Character name: Meretricis
Class: Warrior
Race: Human
Main-Specc: Fury
Off-Specc: Protection (inget vidare gear)
Proffesions: Profession 1 (Herbalism/450) Profession 2 (Mining/450)


In Real Life - Info
Name: Adam Lind
Age: 19
Country: Sverige
What do you do on dailys basis (Job/School)? Pluggar för närvarande på distans, vilket jag kommer göra i alla fall ett år framåt.

In game - Info
How long have you been playing WoW? Började lira hyfsat tätt inpå betan, spelade dock väldigt oseriöst och blev aldrig level 60. Började på allvar mid-TBC
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Min main har alltid varit min priest, som var min första seriösa karaktär i TBC. På henne lirade jag genom TBC fram till nerfpatchen då jag tog ett break fram till WOTLK. Har lirat regelbundet med ett kort break sedan dess. För ett halvår sedan skapade jag min första alt, en warrior som jag levlade upp tämligen fort, och som nu har drygt 23 dagars speltid. På priesten har jag 150 dagar spelade.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Ethayne 80 Human priest (realmen jag spelat på är Vashj)

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Lirade AoC under en väldigt kort period.


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Nada.
TBC:
Karazhan
Zul' Aman
Gruul
Magtheridon
Tempest Keep (inte KT)
SSC (Inte Lady vashj)
Mount Hyjal (bara första bossen)
WOTLK:
Naxxramas 10/25
Eye of eternity 10/25 (A poke in the eye, 10, avklarat, pre Ulduar)
Obsidian sanctum 10 +3 drakar (Pre Ulduar)
Obsidian sanctum 25 + 2 drakar (Pre Ulduar)
Ulduar 10: 13/14, + drygt halva "Glory of the ulduar raider" (Har också erfarenhet av Algalon)
Ulduar 25: 11/14, + Några enstaka hardmodes
Trial of the crusader 10: 5/5
Trial of the crusader 25: 5/5
Trial of the grand crusader 10: 4/5
Onyxia 10/25

Do you have a favorite fight? Älskade OS +3d, underbart ansvar som healer. Gillade Lord Jaraxxus på heroic också.
Is there a fight you really dislike? Hodir 25

Guild - related
Which guilds have you been in? Guild Master i Organized Aggression, Guild Master i Butterfly Effect. (Båda helvenska guilder på vashj) och Aeternum Vale (vashj)
Why did you leave your former guilds? Lämnade OA för Aeternum vale för att jag ville lira end game content. Startade upp OA under nytt namn (Butterfly effect). BFE disbandade i våras, då jag slutade spela helt fram tills för en dryg månad sedan, då jag startade upp guilden igen.
What happend in your last guild? Jag är fortfarande guild master, och guilden lever fortfarande. Jag känner dock att jag inte orkar spela 5-7 dagar i veckan längre, och att jag är redo att lämna prästen bakom mig. Att börja lira på warriorn med guilden känns otänkbart.


Why are you applying to Knights of Glory? Har alltid lirat helvenskt och förstår fördelarna. En IRL till mig har vart på mig om att migga till grim och appa till hans guild, och efter att ha pratat lite med en officer känns KoG verkligen rätt =)
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jag tycker jag har mycket att tillföra. Min erfarenhet av tuffa fighter, och min förståelse för hur det är att vara Guild Master tror jag är värt mycket.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Att tanka är inte det jag vill, och ärligt talat är jag inte särskilt duktig på det. Om det nu skulle vara så att en raid inte blir av om jag inte tankar gör jag det självklart, dock vill jag inte ha protection som MS.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Har haft denna karaktär som en farm-alt, så jag förstår att mina professions inte tillför särskilt mycket pve-mässigt. Om ni vill att jag byter gör jag det.

Do you have any references in Knights of Glory? Muqer är en god vän till mig =)

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 Ja
Thursday: 19:00 to 23:00 Ja
Monday - 19:00 to 23:00 Ja


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Om frågan var hur jag farmar ihop mitt guld så är det just nu genom herb/mining =)

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Absolut!


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Jajamensan
Do you have a microphone? Jadå
Is you ISP connection stabile? Japp
Which addons do you use? Till prästen använde jag Healbot (gammal vana), DBM, decursive, Quartz, recount.


Jag är fortfarande kvar på vashj, men PCT är redo, och jag miggar direkt om jag blir accepterad.
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply, Meretricis, Fury warrior. ( Approved )   Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Emptysön okt 04, 2009 12:04 pm

Adam Wink

Gearet är lite lågt. Men så aktiv och så bra som du är på att spela ger jag dig lätt en tumme upp! cheers

Hällre en skillade spelare med kack gear ärn en noob med imba gear!

Lycka till !
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply, Meretricis, Fury warrior. ( Approved )   Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Emptysön okt 04, 2009 11:15 pm

Du får en trial spot hos oss.
/w mig eller en annan officer i guilden för en inv


Välkommen


________________________

//Muqer Paladin Class Officer
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply, Meretricis, Fury warrior. ( Approved )   Apply, Meretricis, Fury warrior.  ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Apply, Meretricis, Fury warrior. ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» fury warrior apply ( Approved )
» Tooken, fury warrior :) ( Approved )
» Royality - Fury Warrior (Approved)
» Fury warrior making applicaiton ( Approved )
» Fury Warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: