Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Deathknight tank/dps (declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Onzlow
Gäst




Deathknight tank/dps (declined) Empty
InläggRubrik: Deathknight tank/dps (declined)   Deathknight tank/dps (declined) Emptylör aug 29, 2009 12:26 pm

Chararcter info Deathknight Tank / Dps
Character name: Onzlow
Class: Deathknight
Race: Human
Main-Specc: Kommer meget an på situationen, om jeg skal tanke single targets, eller AOE tanke / Crowdcontrol. Skal jeg single tanke, bruger jeg Blood, og skal jeg holde mange mobs på en gang, bruger jeg Unholy.
Off-Specc: Detter kommer også meget an på situationen, men normalt bruger jeg dette spec til DPS, eller et seconær tank spec.
Proffesions: Jewelcrafting (450/450) Mining (450/450)


In Real Life - Info
Name: Per Jensen
Age: 27
Country: Danmark
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jeg er for tiden uden job, og da job situationen i DK ikke er for god for tiden forbliver det nok sådan noget tid desværre. Så jeg bruger min tid på Wow, venner og familie :-)

In game - Info
How long have you been playing WoW? Jeg har spillet lige siden WoW udkom, tilbage i 2005. Hvor jeg startede en warrior ved navn Ozow, og ham tankede jeg med indtil jeg lavede min DK
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Jeg har spillet min main siden Wrath of the Lichking udkom, og med 37 dages played.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Jeg har en level 80 Mage, men hun har ikke været i Naxx endnu, så hun er ikke meget værd. Så har jeg også en 76 Shaman, og en 72 Warrior (Ozow)

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Udover WoW har jeg også spillet en del Eve-Online


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow:Alt op til Naxx 40 man.
TBC:Alt op til MH
WOTLK: Alt op til Keepers 40 man, og alt 10-man er clear. (pånær de champion instances)

Do you have a favorite fight? Puha der er mange! Men det vil nok være alle de classiske fights, som Raggy, onyxia og Nef. Smile
Is there a fight you really dislike? For at være 100% ærlig hader jeg alle Ulduar fights, men man skal jo igennem dem ;-)

Guild - related
Which guilds have you been in? de Dacia Elites, Royal Blood, og Trial i Aurora Borealis.
Why did you leave your former guilds? Min trial blev ikke godkendt, fordi at de ikke kunne finde en plads til mig, og nå at geare mig op til den nyeste patch. I er meget velkommen til at snakke med DK officeren "Daishan" i Aurora Borealis, da han gerne vil sige god for mig. Han mente jeg spillede godt, og mødte op til alle raids.
What happend in your last guild? Læs ovenfor


Why are you applying to Knights of Glory? Jeg holdte en lille pause efter min trial i AB ikke gik igennem, og vil egentlig gerne igang igen, plus at jeg kender en masse i jeres guild. Jeg kender Svakster, Wedlock, Bingbing og Elso/Judo
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jeg er en god spiller som kender sin class, og mange encounters, samt jeg har en fantastisk humor ;-)
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Altid! Jeg spiller for et hold, og ikke kun for mig selv.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Ja hvis jeg det er indenfor rimlighedens grænser ;-)

Do you have any references in Knights of Glory? Svakster, Wedlock, Bingbing og Elso/Judo

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 Y
Thursday: 19:00 to 23:00 Y
Monday - 19:00 to 23:00 Y


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Jeg skaffer selv alle mine mats, da min mage laver mine flasks og jeg har max i cooking og fishing på min main

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Oh yeah! :-)


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Y
Do you have a microphone? Y
Is you ISP connection stabile? 30/30 meget stabil
Which addons do you use? Alt for mange! :-) Men bruger de sædvanelige til raids. DBM, OMEN og så videre :-)
Till överst på sidan Gå ner
Onlzow
Gäst




Deathknight tank/dps (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Deathknight tank/dps (declined)   Deathknight tank/dps (declined) Emptylör aug 29, 2009 12:45 pm

Alt op til keepers 25-mands skal der selvfølgelig stå! :-)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Deathknight tank/dps (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Deathknight tank/dps (declined)   Deathknight tank/dps (declined) Emptylör aug 29, 2009 1:24 pm

Må desverre beklage her, men for tiden har vi tilogmed en mer DK enn det vi egentlig skal ha, så klarer ikke finne en åpen spot til deg som verken dps eller tank.

Lykke til videre.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Deathknight tank/dps (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Deathknight tank/dps (declined)   Deathknight tank/dps (declined) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Deathknight tank/dps (declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» deathknight (Approved)
» Forgiven - warr ( Approved )
» Feral druid (Approved)
» palladin tank/healer ^^

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: