Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Präst apply(Approved som Holy)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Zaranva
Gäst




Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Emptytis aug 25, 2009 10:02 pm

Chararcter info
Character name: Zaranva
Class: Präst
Race: drenai
Main-Specc: Shadow
Off-Specc: Holy
Proffesions: Skinning(450) leatherworking(440) Profession 1 (xxx/450) Profession 2 (xxx/450)
Achivement:

[b]In Real Life - Info

Name:Jens Wallin
Age: 21
Country:Sverige
What do you do on dailys basis (Job/School)? Jobbar med Tellarius

In game - Info
How long have you been playing WoW? Sen första english betan
How long have you been playing your main - character? Sen Burning crusade ( /played? And when did you create this character?)
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Beanor (shaman som en del redan känner till), 2st 80 warriors och en 80 pala

Have you been playing some other MMO's? Diablo2 online(om det räknas som ett MMO) (Yverland wants to know)


What content have you been experiencing through World of Warcraft? I stort sett allt förutom ToC 25 på prästen(har dock kört den med warrior)
Classic wow:MC, BWL, Ruins of AQ(20)
TBC:SSC, TK, BT; Gruul, Magtheredon, MH och Karazhan
WOTLK:Naxx(10/25), OS(10/25), Malygos(10/25), Ulduar(en bit i 10 och clean 25 med ett par hardmodes), ToC 10 och 2 bossar i ToC 25

Do you have a favorite fight? Hodir Hardmode/Thorim Hardmode
Is there a fight you really dislike? Nja, vissa är bara lite mer jobbigare än andra

Guild - related
Which guilds have you been in? Memories(nu sylvanas)
Why did you leave your former guilds? Pga av raid tider. klarade inte av de raidtider och jobba samtidigt
What happend in your last guild? Den lever. men inte lika slagkraftig som den en gång var. Raidledaren lämnade m.m


Why are you applying to Knights of Glory?
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? Kanske lite mer olika syn på t.ex. ulduar. men mest få in en liten halv galen lirare som tycker de e kul att spela (How can you contribute?)
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Ja visst. Om det nu krävs så.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Ne. Ingen lust att slösa ut så mycke guld till

Do you have any references in Knights of Glory? aures, Tellarius, Béatrix och Rambo

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend? Beror lite på real life
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory? Daylies och AH


Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Ja


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ja
Do you have a microphone? ja
Is you ISP connection stabile? ja, ska bara byta ut kabeln
Which addons do you use? Lite alla möjliga. DBm, recount och Omen 3 bl.a
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Emptytis aug 25, 2009 10:16 pm

Finner deg ikke på armory så får ikke sett gear :S


Og vi har egentlig fullt med shadow priests nå, men hvis du har bra gear og jeg får sett det så kan du få en trial spot.

MEN jeg kan ikke garantere deg en raid spot!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Emptytis aug 25, 2009 10:35 pm

Btw, hvis du er interessert i å rolle Holy så får du spot Razz
Till överst på sidan Gå ner
Zaranva
Gäst




Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Emptyons aug 26, 2009 9:33 pm

Ja spelar inte mig nån roll..inte jätte van att heala effektivt men de ska nog lösa sig. Ne min armory länk fuckade eftersom armory inte han uppdatera när jag flytta över till servern. Men vill ni ha mig osm healer så visst.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Emptyons aug 26, 2009 9:34 pm

Zaranva skrev:
Ja spelar inte mig nån roll..inte jätte van att heala effektivt men de ska nog lösa sig. Ne min armory länk fuckade eftersom armory inte han uppdatera när jag flytta över till servern. Men vill ni ha mig osm healer så visst.

Har du decent holy gear da? er du over minimumskravene våre? ^^
Till överst på sidan Gå ner
Zaranva
Gäst




Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Emptytor aug 27, 2009 5:37 pm

Klarar SPn utan bekymmer. Är lite under i MP5en men eftersom mitt egentliga mainspecc är shadow så har jag fortfarande lite av de gearet i healingen. ligger på 267 while casting så...ska se hur mycke jag kan komma upp i.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Emptytor aug 27, 2009 5:39 pm

Zaranva skrev:
Klarar SPn utan bekymmer. Är lite under i MP5en men eftersom mitt egentliga mainspecc är shadow så har jag fortfarande lite av de gearet i healingen. ligger på 267 while casting så...ska se hur mycke jag kan komma upp i.



Da kan du få en trial spot nå, du får nok vente litt med raid spots siden du er litt undergearet. Men du må også jobbe aktivt med å skaffe deg bedre healing gear hvis du vil bli i guildet etter endt trial Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Präst apply(Approved som Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Präst apply(Approved som Holy)   Präst apply(Approved som Holy) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Präst apply(Approved som Holy)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Priest apply
» 80 DK apply! (Approved)
» Apply to KoG ( Approved )
» holy pala. ( Approved )
» Holy paladin:D (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: